Blog o tvorbě e-shopů
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty • Business
Všechny články
Customer experience: Co je zákaznická zkušenost a proč na ní záleží – 1. díl
Zákaznická zkušenost (CX) je klíčovým faktorem úspěchu každého e-shopu. Dávno nejde jen o to, jak rychle doručíte objednávku nebo zda máte přehledný web. CX zahrnuje každý moment, kdy zákazník přijde do kontaktu s vaší značkou – od prvního kliknutí na reklamu, přes samotný nákup, až po používání vašeho produktu. Všechny tyto momenty rozhodují o tom, zda se k vám zákazník vrátí, nebo zamíří ke konkurenci.
přečíst
Nový e-shop Super zoo obstál u odbornice se zrakovým handicapem
více
AI Overviews v Google: Konec organické návštěvnosti?
více
Chcete, aby váš e-shop uměl „vyhledávat jako bloodhound“?
více
EAA checklist přístupnosti pro weby a e-shopy
více
Nenuťte své zákazníky přemýšlet. Nechte e-shop, ať jim napoví „jako papoušek“!
více
Neumí váš e-shop rozdělit objednávku? Jděte na to jako hvězdice!
více
Mějte e-shop, kde budou zákazníci „rychlí jako greyhound“!
více
Vyjádření klienta Super zoo ke spolupráci s PeckaDesign
více
Spustili jsme Super zoo! E-shop na revoluční e-commerce platformě Publicator 7
více
1/26 další články