Design webu musí plnit cíl

Neděláme design pro design. U našich návrhů hraje první roli funkce, a až v těsném závěsu za ní je forma.

Dovolte nám vás poznat

Naše postupy a přístupy ke grafickému návrhu nevznikly přes noc, ale jsou výsledkem dlouholetých zkušeností. Na vlastní kůži jsme si vyzkoušeli co a jak funguje.

Ke grafickému návrhu přistupujeme až tehdy, když vás a obor vašeho podnikání poznáme natolik, že mu rozumíme.

Návaznost v designu je důležitější, než si myslíte

Nesnažíme se o revoluci v designu, ale spíš o evoluci. V drtivé většině případů naši klienti už nějaký e-shop vlastní. Jejich zákazníci jsou navyklí na určitý vizuál, barvy, loga… a mají napříč webem tak říkajíc vyšlapané cestičky. Zachování firemní identity a loga manuálů je proto velice důležité. V ideálním případě zákazník pozná, že je e-shop nový, ale pořád ví kudy kam.

Mobile first

Všechny weby z naší dílny jsou responzivní. Při tvorbě volíme přístup „Mobile first“, kdy začínáme u nejmenších displejů (mobil) a končíme u těch největších (desktop). Uvidíte, jak bude váš web vypadat na mobilu, na tabletu i na stolním počítači.

Kolik návrhů kreslíme

Předložíme vám „jen“ jeden grafický návrh – ten nejlepší, za kterým si opravdu stojíme. Na něm sjednotíme celý grafický styl. Varianty A, B, C… od nás nečekejte. Pokud vás teď napadá otázka: „Co když se mi nebude líbit?“ Nebojte se, dáme hlavy dohromady a určitě to vyladíme.

Bez mučení se přiznáváme, že s návrhy si rádi hrajeme. Chceme, aby byly opravdu perfektní. Podle rozsahu projektu kreslíme 30–100 podstránek (homepage, výpis, detail produktu, objednávkový proces, výsledky vyhledávání…). Homepage si necháváme až na konec, kdy vás a vaše podnikání budeme znát mnohem lépe než na začátku.

Až budete s výsledkem spokojeni, vrhneme se na technologickou část, aby všechno nejen hezky vypadalo, ale hlavně skvěle fungovalo.