Pro milovníky kvalitního designu

DesignVille okouzlí všechny obdivovatele severského stylu, kteří, stejně jako my, věří, že investice do kvality se vyplatí. Na DesignVille naleznete designové ikony od prémiových značek jako je Vitra, Muuto, Normann Copenhagen, Iittala a mnoha dalších.

Severská inspirace

Inspirace severským designem je na DesignVille patrná na každém kroku. Na celém e-shopu vládnou pastelové barvy, které jsou pro severský design typické.

Náš vlastní projekt

Když ve spojitosti s DesignVille mluvíme o „nás“, není to překlep. PeckaDesign a DesignVille jsou sesterské společnosti, které spojují zakladatelé obou firem — Katka a Michal Horákovi.

Pro PeckaDesign představuje DesignVille zdroj velmi cenných zkušeností, protože se dokážeme dívat na e-shop i z pohledu jeho provozovatele. Také si zde můžeme zkoušet nové trendy v marketingu a technologiích.

Katka a Michal Horákovi, zakladatelé firem PeckaDesign a DesignVille

Od e-shopu až ke kamenné prodejně

DesignVille původně vznikl jako blog o skandinávském designu s cílem vybudování silné online komunity. To se povedlo a tak jsme necelý rok poté spustili také e-shop, který funguje v české i slovenské verzi.

Stále rostoucí e-shop a dotazy od zákazníků „kde mohu zboží vidět“ nás vedly k tomu, že jsme v létě 2016 otevřeli také kamennou prodejnu v Brně. DesignVille je tak živoucím důkazem toho, že i prémiový design lze úspěšně prodávat online.

Úspěch v online marketingu a sociálních sítích

V online marketingu DesignVille sázíme na osvědčené kanály jako je placená inzerce v Google AdWords a Skliku a také cílená návštěvnost z vyhledávačů.

Naprosto zásadním kanálem jsou pak vizuální sociální sítě jako je Facebook, Instagram a Pinterest, které návštěvníkům slouží zejména jako zdroje severské inpirace. Že je takto nastavená komunikace úspěšná dokazuje téměř 15 000 fanoušků DesignVille na Facebooku.

V duchu severského minimalismu

Vizuální styl DesignVille nepopře inspiraci severským minimalismem, který je pro Skandinávii typický. Celému layoutu webu vévodí tlumené, pastelové tóny. Protože se jedná o zboží, které se vybírá očima, klademe důraz na produktové fotografie.

Víme, co interiérový fajnšmekři milují, a proto jsme zvolili kategorizaci také podle značek, kolekcí a designérů, kterou ocení každý. Díky tomu je výběr intuitivní, stejně jako filtrace produktů.

Na co jsme pyšní

  • Důkaz
    i design lze prodávat online
  • 100%
    meziroční
    růst obratu
  • 20
    prémiových
    designových
    značek
  • 30%
    stabilní openrate newsletteru
  • 15 000
    fanoušků na Facebooku

„Pro tým Pecky to byla nejen zkouška, ale také velký posun ve vnímání a nastavení služeb do budoucna. Tímto krokem jsme se najednou ocitli pro nás v dost netypické pozici – v roli provozovatele e-shopu. Věřím, že i díky tomu budeme lépe chápat potřeby e-shopů, které realizujeme pro ostatní.“

Michal Horák, spoluzakladatel PeckaDesign a DesignVille
/