Případová studie: Jednorázově jsme zvýšili tržby CountryLife.cz o 14 %

Případové studie

Kromě pravidelné správy on-line marketingových kampaní tvoříme i jednorázové akce, které klienty zviditelní a přinesou zvýšení tržeb.

O klientovi

CountryLife je v Česku synonymem pro zdravý životní styl – provozuje ekocentrum a ekofarmu v Nenačovicích u Berouna, dále biopekárnu, velkoobchod, prodejny biopotravin a zdravé výživy, restaurace i občerstvení a věnuje se také informační a vzdělávací činnosti.

Výchozí stav

Chtěli jsme oživit pravidelnou správu kampaní pro CountryLife krátkodobou akcí, která by byla v souladu s filozofií klienta, pomohla mu se zviditelněním a především přinesla tržby s rozumným nákladem.

Návrh kampaně

Podívali jsme se do kalendáře významných dnů, v měsíci dubnu, a vytipovali ty, které by bylo vhodné navázat na sortiment CountryLife. Poslali jsme je klientovi i s nápady na krátkodobou propagaci.

Klient souhlasil a doporučil nám sortiment, který bychom měli do kampaně zahrnout.

Ze zkušeností, z předchozí práce, jsme věděli, že cílová skupina není senzitivní na jednodenní akce, proto jsme se společně s klientem rozhodli vytvořit kampaň nazvanou „Týden Země“, která reflektovala Den Země – celosvětový ekologicky motivovaný svátek.

K propagaci jsme zvolili ekologicky zaměřenou drogerii od značky Ecover.

Průběh kampaně

Společně s klientem jsme připravili speciální vstupní stránku, na kterou jsme posílali uživatele z tématických kampaní na sociální síti Facebook. V rámci facebookového obsahu byla využita i volně dostupná propagační videa značky Ecover. Ta však nebyla promována. Investici jsme rozložili do celého týdne jak do akvizičních kampaní, tak i do remarketingu.

vstupní stránka pro online kampaň

Ukázka vstupní stránky pro online kampaň

Náklady

Do nákladů započítáváme čas na přípravu grafických podkladů, tvorbu vstupní stránky, spuštění kampaní a jejich následnou správu.

Vstupní stránka a kreativa

  • Vytvoření vstupní stránky + grafika vstupní stránky a bannerů: 3 000 Kč

Kampaně

  • Facebook - Cílení na fanoušky stránky - náklady: 544 Kč
  • Facebook - Remarketing - náklady: 530 Kč

Facebook reklama Týden země  

Ukázka Facebook reklamy

Příspěvek na Facebook s videem

Ukázka Facebook příspěvku s videem od výrobce 

Maloobchodní výsledky kampaně

Na co jsme pyšní

Co na kampaň říká klient?

„Kampaň byla velmi dobře a rychle zpracována. Zároveň se nám podařilo trefit se produktovou značkou do potřeb našich zákazníků. Poprvé jsme vyzkoušeli koncept významného dne a použili ho na celý týden. Oceňujeme na Peckadesign kreativitu, ale i rychlost, se kterou dokáží takové kampaně namyslet, představit a realizovat.“

Samuel Müller

Country Life, s.r.o.

 

Nechejte si od nás zpracovat jednorázovou kamaň od A do Z. Do přípravy zapojíme specialisty na jednotlivé sytémy. Díky týmové práci bude stát výsledek za to!

Sdílet na facebooku anebo twitteru

Zpět nahoru