Recenze: Školení SEO pro e‑shopy od agentury Taste

Marketing

V květnu jsme se zúčastnili inspirativního školení SEO pro e-shopy, které pořádala digitální agentura Taste. Školení pod vedením zkušeného specialisty Jakuba Mencla probíhalo ve svižném tempu, v uvolněné atmosféře a bylo nabité množstvím informací nejen pro začátečníky. Kromě majitelů e-shopů si na své přišli i manažeři, zkušení marketéři, SEO a PPC specialisté.

Celodenní školení se konalo v příjemných prostorách agentury Taste na Hybernské ulici v Praze, jen pár minut od Hlavního nádraží. K dispozici jsme měli praktickou tištěnou verzi prezentace s prostorem na poznámky. Třešničkou na dortu bylo chutné občerstvení a voňavá káva po celý den. Ke štěstí nám tak nechybělo vůbec nic.

SEO školení v podání Jakuba Mencla bylo nabité užitečnými informacemi

Kdo vás školením provede

Jakub Mencl pracuje v agentuře Taste od roku 2016, v současnosti na pozici SEO stratéga. V průběhu školení nás od základů SEO přivedl až ke složitějším tématům a pokročilejším technikám. Nezůstali jsme však jen u teorie – Jakub nám jednotlivá témata vysvětlil na konkrétních příkladech z praxe a našich vlastních projektech. Díky tomu jsme si odnesli pár nápadů, které brzy otestujeme v praxi.

Co můžete od školení očekávat

Přestože se školení prezentuje jako „úvod do SEO“, u základů jsme rozhodně nezůstali. Myslím, že Jakub dokonce na místě upravil samotný obsah školení tak, aby byl atraktivní jak pro majitele e-shopů, tak i pro ostřílenější SEO specialisty. Na začátku jsme probrali základní pojmy SEO a specifika pro weby e-commerce a postupně jsme se zaměřili na tři oblasti: technické SEO, obsahové SEO a webové autority.

1. Technické SEO

V první části technického SEO jsme si povídali o podpoře průchodnosti a indexace webu, řešení duplicit, využití kanonizace, přesměrování a úskalích redesignu. Mimochodem, pro redesign webu vyvinula společnost Taste velmi užitečný checklist, který vám pomůže vyhnout se díky včasné kontrole zbytečným komplikacím. Najdete ho mezi dalšími agenturními publikacemi. Probrali jsme také, jak z pohledu SEO správně vyřešit vyprodané zboží na e-shopu, nastavení filtrů, optimalizaci crawl budgetu nebo rychlosti webu.

Rychlý web, lepší SEO, lacinější reklama. To dává smysl.

2. Obsahové SEO

Jak je známo, atraktivní a jedinečný obsah je jedním z hlavních pilířů SEO. Školení nám poskytlo řadu inspirativních tipů, jak identifikovat chybějící obsah na našich webových stránkách a jak jej pravidelně vytvářet, aby přinášel relevantní organickou návštěvnost. Neméně důležitá je i analýza klíčových slov, odbornost a důvěryhodnost textů a samozřejmě pravidelná aktualizace obsahu.

Jak předběhnout konkurenci? Kvalitním obsahem.

3. Autorita webu a linkbuilding

V závěru školení jsme hovořili o budování autority webu a online reputace prostřednictvím zmínek a kvalitních zpětných odkazů. Aktivity linkbuildingu významně pomáhají při SEO, zlepšují výkonnost webu ve vyhledávačích a pomáhají při neustálém růstu autority. Linkbuilding je poměrně kreativní činnost a i díky tomuto školení jsme získali novou inspiraci a spoustu nápadů, které jsme již vyzkoušeli na našich projektech.

Nejbližší termín SEO školení je již 8. září 2022, tak si ho nenechte ujít. Dozvíte se spoustu cenných informací a hlavně budete mít možnost diskutovat o problémech SEO svého vlastního projektu.

Celkově hodnotíme školení SEO od agentury Taste pozitivně a rozhodně vám doporučujeme se ho zúčastnit. Děkujeme za perfektní organizaci a těšíme se někdy příště! :-)

Sdílet na facebooku anebo twitteru

Zpět nahoru