Usnadňujeme
složitý nákup elektroniky

Na stránky e-shopu často přicházíme s neurčitou představou toho, co přesně chceme. To platí dvojnásob při výběru elektroniky, která má nepřeberné množství parametrů. Při tvorbě e-shopu pro největšího maloobchodního prodejce elektroniky na Slovensku, jako je Nay.sk, jsme to měli pořád na paměti.

Nay.sk vám pomůže s výběrem

Pokud si nevíte rady s výběrem, nevadí! Máte k dispozici Nay Magazín, kde najdete návody „jak vybrat…“. V nich se dozvíte vše potřebné o jednotlivých kategoriích produktů. Pak přichází na řadu vyhledávání pomocí ajaxového filtru, který vám v reálném čase zobrazí a porovná produkty na základě hledaných hodnot.

Klíčové parametry
přímo u produktů pomáhají zákazníkům v rychlé orientaci.

Ajaxová filtrace
v reálném čase zobrazuje relevantní produkty.

Více zařízení, žádný problém

Praxe je dnes taková, že pokud něco vybíráte, děláte to většinou na několika zařízeních najednou, stolním počítačem počínaje, tabletem a mobilem konče. Oceníte tak nejen responzivní design, ale i užitečné funkce, jako je uložený košík a osobní seznam oblíbených produktů, které jsme připravili pro přihlášené uživatele.

Uložený košík
zákazníci často vybírají na mobilu, ale nakupují na desktopu. Právě pro ně máme funkci uložení košíku, aby byl jejich nákup co nejjednodušší.

Vymazlený detail produktu

Na první dobrou naservíruje všechny informace, co vás při výběru zajímají. Podle parametrů produktu, který si zrovna prohlížíte, vám navíc ukáže lepší variantu.

Nezávazná objednávka zboží.
Objednáte, prohlédnete a až pak platíte.

Ukotvené menu
pro lepší orientaci na detailu produktu.

Na bohatý obsah
je připravená grafika i  redakční systém.

Kromě uživatelských recenzí
máme i recenze od prodejců.

Časově omezené akce
uvádíme u každého produktu.

Články
K vybraným produktům.

Dokonalá péče o zákazníka

Nay.sk myslí na vstřícný přístup nejen ke svým virtuálním zákazníkům, ale i k těm, co váží cestu do kamenné prodejny. Díky našemu systému mají prodavači přístup k podrobným informacím o produktech. Po domluvě s nimi mohou založit objednávku přímo na prodejně. Zákazník tím získá všechny údaje stejně, jako by si produkt objednal z domova.

Další vychytávkou, na kterou jsme obzvláště pyšní, je IVR (Interactive voice reponse). Zákazník uloží při založení objednávky své telefonní číslo a v případě, že zavolá na zákaznickou linku, systém o něm automaticky zobrazí veškeré dostupné informace zákaznické podpoře.

Technické zákulisí e-shopu

Dobře postavený e-shop má být snadno ovladatelný a přehledný nejen během nakupování, ale i při administraci. A proto jsme náš redakční systém PeckaDesign Publicator obohatili o další funkce ke správě objednávek a rezervací. Spolu s IT týmem Nay.sk jsme zapracovali i na on-line synchronizaci dat, jako jsou například: skladové zásoby, ceny produktů, exporty objednávek a propojení bonusových bodů s interním systémem společnosti.

V PeckaDesign jsme poprvé v rámci synchronizace dat vytvořili jejich přenos mezi e-shopem a interním systémem postaveným na Oracle databázi, kterou zastřešuje systém založený na SAP technogiích a Oracle Retail Merchandising Systemu. Na e-shopu nechybí ani na míru naprogramované API pro mobilní aplikaci a synchronizace „newsletterových“ odběratelů se systémem MailChimp.

Na co jsme s klientem pyšní

  • 118 000
    produktů
  • IVR
    a systém
    call centra
  • 1/4 mil.
    zákazníků
  • PHP 7
    Rabbit a další
  • Vyspělý
    webový cluster

„Na teame spoločnosti PeckaDesign oceňujeme zohratosť, osobný prístup a pružnosť v riešení našich projektov. Ich špičkové znalosti, sústredenie na detail a efektívna komunikácia neustále posúvajú Nay.sk pred konkurenciu.“

Martin Derňar, Ředitel Internetového prodeje, Nay.sk
/