Analytika

Stavíme na pevných základech

Na počátku stojí analýza klíčových slov, která nám pomůže s vytvořením informační architektury celého e-shopu. Díky tomu bude dobře připraven pro SEO i pro zákazníky.

Pokračujeme analýzou konkurence, která odhalí hlavní konkurenty, jejich ceny a nabízené zboží. Na základě toho můžete upravit ceny a nabízené produkty tak, abyste byli pro své konkurenty silným protihráčem.

Analyst Graph

Když už váš web běží

Když e-shop spustíme, sledujeme a vyhodnocujeme, jak funguje v praxi. Podle toho ho dál vylepšujeme. Heatmapy a A/B testování jsou pro nás spolehlivým zdrojem informací. I malá změna designového prvku může udělat zázraky.

Věnujeme se také pokročilé webové analytice, která vám pomůže v on-line marketingu. Využíváme k tomu systém Google Tag Manager (GTM). Připravíme pro něj datovou vrstvu (data layer) a snadno tak získáme cenná data. Zjišťujeme například odkud zákazníci přichází, kam odchází, jak fungují příkupy souvisejících produktů.

Neusínáme na vavřínech

E-shop je živý organismus, který se neustále mění. Pokud chceme, aby se měl čile k světu, musíme se o něj starat. A právě analýza dat je hlavní hybná síla, která nás nutí na webu neustále pracovat a zlepšovat ho.

Years Line

2008

2013

2016