Pecka Advent 7. prosince

Pokračovat

Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY – 2. díl

S nesplněným termínem nebo nedodržením stanovené ceny má jistě každý bohaté zkušenosti – také se vám stalo, že vám auto v servisu neopravili včas a vy jste ho zrovna nutně potřebovali? Že vlak, kterým byste domluvenou schůzku ještě stihli, měl zrovna zpoždění? Zabrousit můžeme i do vyšších pater – stačí si vzpomenout na rekonstrukci dálnice D1, u které se dokončení zpozdilo o celé tři roky.

Co myslíte, podařilo se nám při realizaci věrnostního programu EVEREST vyšplhat do cíle včas? A je situace opravdu vždy tak černobílá, jak se na první pohled zdá? To se dozvíte ve druhém dílu našeho miniseriálu o realizaci věrnostního programu pro HUDY!

Dnešní políčko vyloupnuté?

Na našich sociálních sítích najdete spoustu dalšího obsahu

Facebooku Twitteru Instagramu LinkedIn YouTube Twitteru DEV

Zobrazit další tipy

Zpět nahoru