Blog
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty
Všechny články
4 tipy, jak lidem efektivně naslouchat (nejen pro výzkumníky)
Povídat si se zákazníky? To je přece jednoduché! Oslovím je, vyzpovídám a je to. Jak asi tušíte, tak snadné to není. Za svou desetiletou praxi jsem prostřednictvím hloubkových rozhovorů mluvila se zhruba tisícovkou respondentů. Jestli jsem se něco naučila, je to otevřenost, autenticita a opravdový zájem o člověka, který sedí na druhé straně stolu. Nebo obrazovky.
přečíst
Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY – 3. díl
více
Jak na generování a prodej poukazů na e-shopu? Automatizujte to!
více
Co jsou doménové eventy a proč je používat
více
5 vánočních SEO tipů pro zlepšení výkonnosti vašeho webu
více
Jak jsme na Megapixelu přecházeli na Latte 3
více
Jak správně napsat poptávku na eCommerce projekt
více
Dokumentace API v Excelu, nebo raději ne?
více
Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY – 2. díl
více
Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY – 1. díl
více
1/20 další články