Pecka Advent 21. prosince

Pokračovat

Nadstandardní e‑shopové funkce pro ještě lepší uživatelský zážitek 2/2

Pro většinu standardních e‑shopových funkcí, jako je registrace, přihlášení, detail produktu nebo procesy v průběhu objednávky, existují základní „standardy“ a postupy, které stojí za hladkým nákupním procesem.

Ve dvoudílném článku vám ukážeme, jak některá místa vylepšit a obohatit o další užitečné funkce a posunout tak uživatelský zážitek na novou úroveň.

Ve druhém dílu se podíváme na:

  • Registraci a přihlášení skrze externí systémy
  • Hlídacího psa
  • Seznamy oblíbených produktů
  • Uživatelskou validaci vstupních údajů

Přejít na článek

Dnešní políčko vyloupnuté?

Na našich sociálních sítích najdete spoustu dalšího obsahu

Facebooku Twitteru Instagramu LinkedIn YouTube Twitteru DEV

Zobrazit další tipy

Zpět nahoru