Affiliate marketing - kdy se vyplatí, jak to v něm chodí a na co si dát pozor?

Podcasty

Zjistěte, kdy s affilate marketingem začít, podle čeho nastavit pravidla programu, s kým spolupracovat a na co si dát pozor. Ponořte se s námi do hlubin affilu.

Ahoj, vítám vás u dalšího PeckaPodcastu. Dnes se zaměříme na online marketingový kanál, který sice není pro každého, ale v mnoha případech se stal platným a rentabilním kanálem s pevným místem v rámci marketingové mixu e-shopů.

Řeč je o affiliate marketingu. V rámci affilate do hry nejčastěji vstupují 3 subjekty. Na jedné straně e-shopy nabízející svůj affil program, uprostřed zprostředkovatel - platforma, kde se střetává nabídka s poptávkou a která zajišťuje technické zázemí a na opačné straně affilák - ten, který se za provizi zapojuje do affilate programu e-shopu. Abychom tu nemluvili zbůhdarma. Pozval jsem si do podcastu Martina Bětíka za stranu “prostředníka” tedy affil sítě a Radima Roženka za stranu e-shopu s affil programem.

RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud

O čem jsme si v podcastu povídali?

  • Co udělat před tím, než se vrhneme do affilu?
  • Jaké analýzy by měly proběhnout?
  • Jak vybrat vhodnou síť?
  • V čem se od sebe affilate sítě liší?
  • Jak stanovit výši provize, délku cookies?
  • Podle čeho a jak rozdělit partnery?
  • Co by měl e-shop pro affilate partnery připravovat za podklady?
  • Jak je to s cashbacky a kupónovými weby?
  • Co má zajišťovat affiliate síť?
  • Jak atribuce ovlivňuje affilate?
  • Jaké mají zkušenosti s affilem v zahrančí?
  • kde vidí budoucnost affiliate marketingu?

Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky

Pokračujeme v pravidelných setkáních Pehapkářů a opět pro vás připravujeme další PeckaAcademy. Je toho zkrátka hodně - sledujete proto náš FacebookTwitter, Instagram a YouTube ať vám nic neunikne! 

Sdílet na facebooku anebo twitteru

Diskuze

Zpět nahoru