Důležitost a principy brandingu v online propagaci

Podcasty

Dnes se budeme bavit o PPCčkách, brandingu a hlavně o tom, jakou roli branding v celkové propagaci hraje a taky trochu o těžkém chlebu brandového PPCčkaře. Tak pozorně nastražte uši, jdeme na to!

Další PeckaPodcast je tu a s ním i nálož PPC vědomostí v podání 1 aktuálního a 1 bývalého Google trenéra – jsou jimi Radek Hudák a Daniel Kotisa. Dostat kluky do Podcastu dalo trošku zabrat, ale jsem neskutečně rád, že je tu mám pěkně pohromadě. Věřím, že to bude stát za to.

Navíc jsme vyzkoušeli nové zařízení pro záznam zvuku, takže by pro vás poslech měl být o pořádný kus příjemnější. Věříme, že snahu zkvalitňovat podcast oceníte:-)

RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud

 

O čem jsme si v podcastu povídali?

  • Jak se kluci dostali k brandingu.
  • Co se pod brandingem v jejich pojetí skrývá.
  • Co by měla firma udělat před tím, než si řekne „jdeme do brandingu“.
  • Jak by měly vypadat první kroky při spouštění kampaní.
  • Kde firmy nejčastěji při propagaci chybují.
  • Jakou roli hraje video při brandingu.
  • Co je ve videoreklamně důležité a jak ji vyhodnocovat.
  • Jaké bannerové formáty fungují, jaké naopak ne.
  • Zdali je zapotřebí grafika.
  • Jak se dívají na cílení a segmentaci.
  • Jakou roli při brandingu hrají sociální sítě.
  • Osvědčil se branding v aplikacích?
  • Jak a kde branding vyhodnocují.
  • Jak se dívají na clickbaiting a řeší jeho vliv.
  • Řeší atribuci?

Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky

Během podzimu pokračujeme v pravidelných setkáních Pehapkářů a pomalu se nám rodí další design meetup. Sledujete proto náš FacebookTwitter, Instagram a YouTube ať vám nic neunikne! 

 

Sdílet na facebooku anebo twitteru

Diskuze

Zpět nahoru