Specifika e-mail marketingu v současné e-commerce

Podcasty

Dnes se budeme naplno věnovat e-mail marketingu, který je naprosto nedílnou součástí komunikace e-shopu. Když už totiž neposíláte newslettery, posíláte nejrůznější transakční a informační maily, které do značné míry ovlivňují to, jak vás zákaznici - ať už stávající nebo potenciální budou vnímat.

Na toto téma se hodně těším, protože jsem pár let zpátky pomáhal vyvíjet jedno řešení a spravoval jsem mailingové kampaně pro řadu klientů. Moc mě proto zajímá, co se od té doby změnilo.

Opět jsem si pozval dva hosty. Oba se v e-mail marketingu pohybují hodně dlouho a každý na jiné straně barikády. Mám tu totiž Pavla Polu, který vede v Etnetera Activate e-mail marketingový tým a Lukáše Machaníčka, který je e-mail marketingovým specialistou na straně nástroje Mailkomplet.

PeckaTip: Pavel sepsal checklist pro e-mail marketing, který je volně ke stažení.

RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud

O čem jsme si v podcastu povídali?

  • Jak se k e-mail marketingu oba dostali a co je na něm baví.
  • Co se za poslední roky změnilo - na klientské straně i straně nástrojů.
  • Kdy je vhodné s e-mail marketingem začít?
  • Jaké náklady s sebou e-mailing přináší?
  • Co obnáší impelementace mailingového řešení?
  • Jak vypadá elementární a pokročilá personalizace?
  • Jak se dívají na A/B testování?
  • Proč je dobré vnímat e-mail marketing v kontextu dalších kanálů.
  • Je lepší obrázkový nebo textový e-mail?
  • Co ovlivňuje doručitelnost newsletterů?
  • Jak s mailingem zahýbal technologický pokrok posledních let a GDPR.
  • Co a kde je vhodné vyhodnocovat.
  • Co přejí české e-mailingové scéně?

Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky

Během podzimu pokračujeme v pravidelných setkáních Pehapkářů a pomalu se nám rodí další design meetup. Sledujete proto náš FacebookTwitter, Instagram a YouTube ať vám nic neunikne! 

 

Sdílet na facebooku anebo twitteru

Diskuze

Zpět nahoru