Event marketing v rámci firemního brandingu

Podcasty

S novým rokem se postupně objevují termíny letošních konferencí, byť některé byly známé už před koncem roku. Jednou z těch větších je i Czech Online Expo, za kterým stojí Jan Kalianko. Kromě něj pořádal a pořádá i další eventy nebo s nimi pomáhá méně zkušeným pořadatelům z řad firem. A právě proto jsem si ho pozval do podcastu na téma event marketing.

Tématu se věnuji, protože konferencí je v našem oboru více než dost a ne všechny stojí za naši pozornost. Některé se povedou, jiné nikoliv. Stále je ale hodně subjektů, které se snaží do tohoto oboru proniknout, nebo si díky němu vylepšit svůj branding je to však vždy rozumné?

Honza Kalianko

Honza se pustil do e-commerce naplno v roce 2009 skrze online aukce a následně v roce 2011 spustil projekt svetbot.cz, který cca před 2 lety prodal. Kromě práce na vlastních projektech se postupně začal věnovat i konzultační činnosti v oblasti e-shopových procesů, řízení projektů a marketingu. Aktuálně je hlavním organizátorem Czech On-line Expo a některých dalších vzdělávacích eventů.

RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud

O čem jsme si v podcastu povídali?

  • Je v ČR překonferencováno?
  • Proč pořádat konference a eventy?
  • Jak je to u konferencí s placenými přednáškami?
  • Proč se do pořádání konferencí hrne tolik lidí?
  • V čem mohou být eventy přínosné pro brand?
  • Co obnáší jejich organizace?
  • S jakými náklady počítat?
  • Co je kamenem úrazu?
  • Jak je složité sehnat speakery?
  • Co obnáší propagace takové události?
  • Co lze z organizování konferencí a eventů vytěžit?
  • Co je měřítkem úspěchu?

Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky

I během zimy pokračujeme v pravidelných setkáních Péhápkářů. Sledujte proto náš FacebookTwitter, Instagram a YouTube, ať vám nic neunikne! 

Sdílet na facebooku anebo twitteru

Diskuze

Zpět nahoru