Online marketing vysokých škol na příkladu brněnského VUT

Podcasty

VUT a jejich marketing. Jak těžké bylo prosadit nekonvenční pojetí před akademiky, kdo všechno za ním stojí a proč je tak úspěšný. o tom všem a taky o dalších tématech jsme si povídali 18. díle našeho PeckaPodcastu.

Ahoj, vítám vás u dalšího PeckaPodcastu. Tímto dílem se náš podcast stává plnoletým - je to totiž 18. díl. Podcast nám vyrostl jako z vody a tak mu přeju, aby si své tempo udržel. A jelikož si 18. díl zaslouží něco nezvyklého, připravil jsem si po delší době povídání pouze s jedním hostem. Tím je Pavla Hladíková, ještě před pár dny Ondrušková.

Pája pracuje na Vysokém učení technickém v Brně jako online marketing specialistka a lze ji považovat za matadora marketingového pole vysokých škol. Vždyť na VUT působí už 7 let a navíc v týmu, který změnil vysokoškolskou propagaci natolik, že se prací týmu, ve kterém Pavča působí, inspirovaly i další školy. Důkazem, že se na prknech VUT rodí skvělé věci jsou i ocenění, která univerzita získala. Jde například o cenu EUPRIO Award za kampaň lákající ženy na studium VUT. Jsem tedy moc rád, že si Pavča našla čas a je hostem dnešního dílu.

RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud

O čem jsme si v podcastu povídali?

  • Jak se Pavla dostala k online marketingu VUT.
  • Kdo za kampaněmi stojí.
  • Jak dlouho se kampaně připravují.
  • Jak probíhá kreativní proces a kolik je na vše času.
  • Kde se berou nápady na témata kampaní.
  • Jak probíhá rešerše a výzkum.
  • Jak těžká je obhajoba nápadů na akademické půdě.
  • Jaké kanály VUT využívá a proč.
  • Kde vidí příležitosti a kde rezervy.
  • Jak probíhalo vyhodnocování dříve a jak teď.

Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky

Během podzimu pokračujeme v pravidelných setkáních Pehapkářů a pomalu se nám rodí další design meetup. Sledujete proto náš FacebookTwitter, Instagram a YouTube ať vám nic neunikne! 

 

Sdílet na facebooku anebo twitteru

Diskuze

Zpět nahoru