PeckaPodcast: Vývoj PPC a kvalita uchazečů o zaměstnání v marketingu
Vítám vás u říjnového PeckaPodcastu na téma Vývoje oboru PPC a to jak z pohledu systému, strategií, tak i přístupu k práci a nároků na PPC specialistu.
Na pomoc jsem si tentokrát pozval Roberta Štípka z agentury Kofein, která se na PPC kampaně specializuje. Pojďme si ho krátce představit
Robert se online marketingu věnuje přibližně 13 let a prakticky po celou dobu jsou jeho zaměřením PPC kampaně. Prošel několika místy, včetně Seznamu, aby v roce 2014 založil vlastní agenturu a v ní se věnoval nejen PPCčkám, ale i strategickému řízení.
RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud
O čem jsme si v podcastu povídali?
- V čem se liší současná práce s Sklikem v porovnání s minulostí a jaké jsou jeho hlavní benefity
- V čem se liší současná práce s Google Ads v porovnání s minulostí a jaké jsou jeho hlavní benefity
- Jak RTB ovlivnilo PPC svět a jaké jsou jeho přínosy a nevýhody
- Jak se v čase měnilo nastavování PPC strategií s ohledem na překotný vývoj systémů
- Jak by měla vypadat spolupráce mezi agenturou, klientem a dalšími subjekty
- Co by měl PPCčkař od klienta chtít vědět, než se pustí do práce
- Jak se změnily nároky na PPCčkaře v době měnících se technologií a vůbec celého online marketingového ekosystému
- Co by měl v dnešní době zvládat seniorní PPC specialista a jaká jsou kritéria pro juniory
- Jak PPCčkaře přimět vylézt z ulity a začít komunikovat s klientem
- Jak je v dnešní době obtížné najít vhodného PPCčkaře
- Jak se v čase mění požadavky zájemců o práci
Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky
Sledujte náš Facebook, Twitter, Instagram a YouTube, ať vám nic neunikne a na dlouhé podzimní večery doporučujeme pustit si záznamy z Péhápkářů.
Sdílet na facebooku anebo twitteru