PeckaPodcast: Vývoj PPC a kvalita uchazečů o zaměstnání v marketingu

Podcasty

Vítám vás u říjnového PeckaPodcastu na téma Vývoje oboru PPC a to jak z pohledu systému, strategií, tak i přístupu k práci a nároků na PPC specialistu.

Na pomoc jsem si tentokrát pozval Roberta Štípka z agentury Kofein, která se na PPC kampaně specializuje. Pojďme si ho krátce představit

Robert se online marketingu věnuje přibližně 13 let a prakticky po celou dobu jsou jeho zaměřením PPC kampaně. Prošel několika místy, včetně Seznamu, aby v roce 2014 založil vlastní agenturu a v ní se věnoval nejen PPCčkám, ale i strategickému řízení.

RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud

O čem jsme si v podcastu povídali?

  • V čem se liší současná práce s Sklikem v porovnání s minulostí a jaké jsou jeho hlavní benefity
  • V čem se liší současná práce s Google Ads v porovnání s minulostí a jaké jsou jeho hlavní benefity
  • Jak RTB ovlivnilo PPC svět a jaké jsou jeho přínosy a nevýhody
  • Jak se v čase měnilo nastavování PPC strategií s ohledem na překotný vývoj systémů
  • Jak by měla vypadat spolupráce mezi agenturou, klientem a dalšími subjekty
  • Co by měl PPCčkař od klienta chtít vědět, než se pustí do práce
  • Jak se změnily nároky na PPCčkaře v době měnících se technologií a vůbec celého online marketingového ekosystému
  • Co by měl v dnešní době zvládat seniorní PPC specialista a jaká jsou kritéria pro juniory
  • Jak PPCčkaře přimět vylézt z ulity a začít komunikovat s klientem
  • Jak je v dnešní době obtížné najít vhodného PPCčkaře
  • Jak se v čase mění požadavky zájemců o práci

Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky

Sledujte náš FacebookTwitter, Instagram a YouTube, ať vám nic neunikne a na dlouhé podzimní večery doporučujeme pustit si záznamy z Péhápkářů.

Sdílet na facebooku anebo twitteru

Zpět nahoru