Zvyšování dohledatelnosti marketingového nástroje ve vyhledávačích

Podcasty

Jak se dostat pomocí promyšleného linkbuildingu mezi TOP 20 000 linkovaných stránek na světě. Aneb, jak dělají linkbuilding v Smartlook.

Vítáme vás u dalšího dílu PeckaPodcastu. Tentokrát si nebudeme povídat o trendech v jednom z online marketingových odvětví. Dnes je na pořadu dne případovka - což je super, protože případovek v podcastech je málo jako českých Linkbuilderů:-).

Případovka týkající se SEO, konkrétně tvorby zpětných odkazů pro český SaaS projekt Smartlook. Naším hostem, jak už asi mnozí tušíte, je Lukas Mehnert - marketingový ředitel Smartlooku - nástroje na uživatelskou analýzu na webech a e-shopech. Lukas na toto téma měl workshop i na Marketing Festivalu, který byl vyprodán mezi prvními. O to víc nás těší, že se s námi podělí o své zkušenosti i v dalším díle PeckaPodcastu.

RSS Feed | iTUNES | Google Podcasty | Spotify | SoundCloud

O čem jsme si v podcastu povídali?

  • Jak se Lukas dostal do ČR
  • Proč si vybral práci v B2B sektoru
  • Jak probíhala analýza konkurence a co obsahovala
  • Jak prioritizovali jednotlivé úkoly
  • Kde našli QuickWins pro umístění odkazů
  • Jak hledají odkazové příležitosti
  • Co obnáší vyhledávání influencerů + spolupráce s nimi
  • Co pro ně znamená Quora
  • Jaké nástroje pro monitoring konkurence a analýzy využívají
  • Kde vidí příležitosti pro další práci

Kam dál? Třeba rovnou na „čumendu” do Pecky

Pokračujeme v pravidelných setkáních Pehapkářů a opět pro vás připravujeme další PeckaAcademy. Je toho zkrátka hodně - sledujete proto náš FacebookTwitter, Instagram a YouTube ať vám nic neunikne! 

Sdílet na facebooku anebo twitteru

Diskuze

Zpět nahoru