BackOffice & HR Assistant
Hledáme pečlivého a spolehlivého člověka, který nám pomůže s administrativou a HR agendou. Pokud hledáš částečný úvazek s možností kombinace práce z domova a z kanceláře, máš rád pořádek v dokumentech a nebojíš se komunikace, tahle pozice by ti mohla sedět.

Co budeš dělat
- Vystavování faktur a hlídání jejich splatnosti v systému Abra Flexi
- Komunikace s externí účetní firmou
- Běžná HR administrativa (docházka, dovolené, zdravotní prohlídky...)
- Příprava podkladů pro mzdovou účetní
Jak si tě představujeme
- Máš smysl pro pořádek a pečlivost
- Zvládáš základní orientaci v běžné backoffice a HR administrativě (fakturace, evidence, smlouvy aj.)
- Jsi komunikativní a zvládneš jednat s kolegy i externími partnery
- Zkušenost s ekonomickým systémem Abra Flexi výhodou
- Můžeš částečně pracovat z domova, ale počítáme s pravidelnou docházkou do kanceláří v Brně – Králově Poli

Co nabízíme
- Možnost částečného úvazku a sladění práce s osobním životem
- Tým přátelských kolegů a práci v inspirativním prostředí
- Spolupráci na DPP (nebo dle domluvy)
- Příjemné klimatizované kanceláře
Benefity:
- 5 týdnů dovolené, po dvou letech spolupráce 6 týdnů
- Částečně flexibilní pracovní doba
- Skvělá káva z pákového kávovaru
- Relax zóna s fotbálkem a PlayStation™
- Společné firemní snídaně a teambuildingy
Kdo jsme:
V PeckaDesign tvoříme e-shopy na míru pro velké hráče na českém a slovenském trhu. Naše reference zahrnují rozsáhlé e-commerce platformy zaměřené na zvyšování výkonu a profitability. Zajímá tě bližsí info? Přečti si více o tom, kdo jsme.
Myslíš, že bychom si mohli rozumět? Tak neváhej a napiš na jobs@peckadesign.cz nebo přes formulář níže.