Krátká reportáž z povedeného Léta s internetovým marketingem.Od našeho markeťáka Karla Rujzla.

Oslavných článků na Léto s internetovým marketingem (dále jen LIM) vyšlo spousty, přesto jsem odjížděl z LIM s takovým nadšením, že jsem se neubránil alespoň v krátkosti shrnout svoje dojmy i já. Pokud se ptáte, zda se vyplatí na LIM vyrazit, odpovědí je rázné ANO. Už jen místo konání resort Malevil, stojí za návštěvu a co teprve to ostatní.

Data, informace, zkušenosti

Za poslední rok jsem projel mnoho konferencí a školení, hlavně na konferencích mi chyběl často obsah, sdělení, pointa, zkušenosti z praxe. Po konferenci většinou ještě proběhne rychlá afterparty, kde sotva stihnete pozdravit známé a uháníte k Brnu.
Nedovedete si představit jak se moje markeťácká dušička chvěla štěstím, když na přednáškách padala suchá data, příklady z praxe, zkušenosti, prostě to vše co jsem téměř celé konferenční jaro postrádal a tak hledal. Neskutečný maraton přednášek, někdy se končilo až v deset večer, ale nekončil.

Noví marketingoví přátelé snadno a rychle

Teprve v Malevilském bowlingu získalo slovo networking opravdový smysl. Nikdo nikam nespěchal a popíjením se osmělili k diskusím i největší introverti a nesmělci. Přes den jste si mohli během workshopů a přednášek vytipovat ty, které večer na bowlingu oslovíte. K seznamování a interakcím s ostatními bylo během celého pobytu tolik možností!

Diskuse o praxi markeťáků, potížích provozovatelů eshopů na nějakým dobrým pitím beru jako asi největší přínos celé akce. Prostě zas jen data, praxe, zkušenosti jako bonus ve finále zjistíte, že se spoustou z účastníků si sedíte i lidsky a při odjezdu, je vám fakt tak nějak smutno, jako když jste opouštěli letní tábor a vaše táborová láska odjížděla na druhou stranu republiky.

Vyplatí se to?

Cena LIM je 10 700 Kč v ceně jsou přednášky a workshopy od pěti lektorů (Petra Větrovská, Honza Tichý, Martin Snížek, Marek Prokop, David Šmehlík) ubytování na čtyři dny a jídlo. To co vám LIM přinese, ale tuto částku vysoce převyšuje. Dlouho jsem přemýšlel, zda vůbec článek o LIM psát, protože jestli něco vím jistě, tak to, že příští rok chci jet na pokračovací školu znovu. Snad po všech těch pochvalných recenzích nebude nával. Marku, prosím, podržte mi místo :-) Marku Prokopovi se v záplavě konferencí, networkovacích pubů, campů a srazů povedl opět husarský kousek, vytvořil produkt, který ve vás zanechá hlubokou stopu, jak v pracovní, tak v osobní rovině a všechny strčí do kapsy...

Karel Rujzl

O LIM 13 napsali i další účastníci

Diskuze