PPC a SEO audity zdarma? Vážně jim věříte?

Marketing

Chcete si nechat zauditovat své kampaně, web, zbožové srovnávače či cokoliv jiného v rámci online marketingu? Žádný problém. Ať už vám marketingový kanál spravuje inhouse markeťák, freelancer či agentura – je to vaše právo, a dokonce to může být ku prospěchu věci.

Například v Pecce si PPC specialisté pravidelně auditují svoje kampaně, aby si vzájemně dávali nezainteresovaný pohled do projektu.

Proč jsou bezplatné audity ZLO?

Viděli jste snad někdy něco kvalitního zdarma, nebo levně? Věřím, že ne! Stejné to je i s audity v PPC, SEO či jakýchkoliv jiných oblastech online marketingu.

Aby specialisté mohli udělat kvalitní výstup, potřebují nejen přístupy do vašich systémů, ale také čas. Odborníci zohlední i vhled do podnikání, historie vašich aktivit a občas i do výstupů z placených nástrojů. To vše zabere hromadu času, nákladů a know-how. Myslíte, že pokud by šlo o skutečně tak úžasný audit, že ho někdo bude nabízet zcela zadarmo, případně proto „že vás má někdo rád“, nebo proto, „že máte výročí firmy“?

NE! Je to business!

Pár takových auditů zdarma jsem viděl, a většinou jde o všeobecné řeči, co a jak přenastavit, bez vhledu do projektu. To v lepším případě. V horším případě jde o několik odrážek s doporučeními (některé dokonce jen zkopírované ze všeobecných doporučení od Google) se screenshoty z reklamních systémů a Google Analytics s jediným cílem. Tím není pomoc, ale PRODEJ. Ano, takový audit dokonce občas uzavírá obchodní nabídka s od boku nastřeleným odhadem výsledků v případě, že podepíšete. 

O věcech zadarmo si myslí své i Joker. Chcete se s ním zaplést?

Hezky o tom píše i Petra Větrovská na svých stránkách projektu Zaklik.cz, kde řeší PPC AUDIT.

Chcete audit? Žádný problém

Bude vás to ale něco stát. K auditům přistupujeme s maximální pečlivostí a snažíme se objevit skutečný potenciál. 

Než se podíváme do kampaní

Auditu předchází seznámení se s projektem. Zavoláme si a necháme si vyplnit dotazník týkající se vašeho projektu i vašich dosavadních aktivit. Takové informace nám totiž pomohou pochopit aktuální nastavení kampaní či stránek. 

Prohlídka reklamních a analytických systémů

Nyní nastává ta správná chvíle, abychom se na základě doposud získaných informací podívali na vaše kampaně či stránky – podle toho, o jaký audit jde. 

Sepsání doporučení

Následně na základě zkušeností našich seniorních specialistů a na základě toho, co objevíme připravíme doporučení, o kterých se budeme domnívat, že by vašemu projektu a stanoveným cílům pomohly. 

Výstupem je pak ucelený dokument s příležitostmi, které s vámi projdeme.

Audit vám klidně dáme, abyste ho mohli ukázat tomu, kdo vám aktuálně kampaně spravuje. Máte na to 100% právo. Pokud bude chtít, klidně ho s ním projdeme. Platíte si za něj a je váš. Určitě od nás neuslyšíte, že je to naše tajné know-how. 

Máte zájem o podobné služby? Ozvěte se nám. Rádi vám placený audit blíže představíme a třeba jej i připravíme.

Sdílet na facebooku anebo twitteru

Zpět nahoru