Zbožové srovnávače jsou efektivním marketingovým kanálem pro e-shopy. Dokáží zvýšit váš obrat a zisk, zviditelní váš e-shop a pomáhají budovat brand. Ale jak z nich vymáčknout co nejvíc?

Na PeckaAcademy jste se dozvěděli, co je a jak má vypadat XML feed, jak na párování a co je to bidding. Ukázali jsme si, jaké služby jednotlivé zbožáky nabízí a naučili se vyhodnocovat strategie. 

Jaké oblasti zbožáků se na PeckaAcademy probíraly?

  • proč inzerovat na zbožácích
  • kde hledat novinky
  • rozdíl mezi Heurekou a Zboží
  • první nastavení
  • jak vypadá XML feed a jeho parametry
  • jak párovat na zbožácích
  • základy Heureky a Zboží (inzerce, bidding, další služby...)
  • jak využívat statistiky
  • mergado
  • automatizovaný bidding
  • jak optimalizovat a vyhodnocovat

Slidy z přednášky

 

 

Jak se účastníkům líbilo?

„O zbožácích a o tom jak fungují, jsem doteď udržovala jen letmé povědomí. V odborných článcích jsem se vždy dozvěděla něco nového, ale až díky školení Peti jsem si informace ucelila a dala vše do kontextu.“ - Markéta Rychnovská

„Jasně a přehledně podané školení s milou přednášející, která ví, o čem mluví. Třešničkou na dortu je příjemné moderní prostředí.“ - Alena Vetchá

Co je to PeckaAcademy

Baví nás vzdělávat sebe i druhé. Proto pro vás pořádáme kurzy PeckaAcademy, na různá témata týkají se naší práce. Kurzy jsou zdarma, stačí se na ně přihlásit. Rádi se dělíme o naše zkušenosti a zajímáme se o ty vaše. Díky tomu potkáváme nové lidi a rozšiřujeme si obzory. A to nás prostě baví. V novém roce připravujeme další Pecka Academy na téma PPC.

Diskuze