HUDY

Se sloganem: „Až na vrchol se špičkovým outdoorovým vybavením!“ už dostala firma HUDYsport nejednoho profesionálního i nadšeného sportovce na skutečný vrchol sil i hor. Díky tomu je stále oblíbenější a od roku 1990 i největší sítí outdoorových prodejen v Česku i na Slovensku. A takové postavení už si žádá funkční a robustní e-shop, který by dal zákazníkům pocit výjimečnosti.

Pokračovat

Propojený svět online nákupů a offline světa kamenných prodejen

Díky své kuráži i cílevědomosti si zástupci firmy stáli i za funkčním e-shopem, který by zákazníkům nabídl pocit, že právě stojí v jejich prodejně. Ať už je zákazník lezec, turista či vášnivý běžec, hodit se mu bude oblečení a obuv pro outdoorové aktivity, stan, spacák, batoh, impregnace, campingové vybavení a vše co je třeba k aktivitám profesionálních i nadšených hobby sportovců.

Na e-shopu hudy.cz a hudysport.sk najde produkty v různých variantách spolu s praktickými informacemi. Tak, aby se o produktu dozvěděl vše důležité v ten správný moment nákupního cyklu a zároveň jej může rovnou rezervovat na své oblíbené prodejně. V detailu produktu se dozví, zda je vybrané zboží skladem na konkrétní prodejně. A pokud chce – v klidu si ho na místě prohlédne a vyzkouší.

Značkový e-shop překonávající hranice

Není důležité, v jaké jazykové mutaci e-shopu se zákazník zaregistruje. Díky jednomu účtu pro CZ i SK nakupuje pohodlně například Slovák na českém e-shopu a opačně.

Navíc díky speciální automatizaci systému jsme nákup posunuli na verzi – nemožné na počkání. Zákazník si totiž lehce objedná jeden produkt, který je dostupný pouze v Plzni a druhý z Brna a systém mu celý balíček zkompletuje do jedné objednávky napříč prodejnami a klidně zašle v jedné zásilce na Slovensko.

Každá značka, včetně těch exkluzivních, má pro HUDYsport obrovský význam. Proto jsme se rozhodli je prezentovat v samostatné sekci, kde se jejich outdoorové srdcovky představí nejen s historickými informacemi, ale i s procesy, hodnotami a použitým materiálem při výrobě.

Věrnostní program a výhody pro všechny

Při registraci e-shop automaticky vygeneruje číslo HUDY partner karty. Tu z HUDY zákazníkům zasílají i poštou a její číslo slouží k výhodnějšímu nakupování online i v kamenných prodejnách. Věrnostní systém jsme navrhli tak, aby pamatoval na svátky a další události v životě zákazníka a neváhal se připomenout s výhodnými nabídkami.

Cíl: znát zákazníky jako své „lezečky“

Někdo běhá, někdo leze a někdo dělá od všeho trochu. Pro každého je ale důležité vybírat produkty na základě oblíbené aktivity. V detailu kategorie aktivity najde, co hledá a dozví se i další konkrétní tipy na vybavení, které by se mu do výbavy mohlo hodit.

Ještě před nákupem produktů si své aktivity může každý zadat již u registrace nebo je doplnit kdykoliv později. Takové údaje pak personalizovaně fungují při každém marketingovém kroku.

Praktická prezentace produktů na prvním místě

Orientace mezi tisícovkami produktů a nákup těch pravých doplňků je se s přehlednou a praktickou prezentací hračka.

Originální design hravě zastává roli obchodníka

V neposlední řadě jsme kladli důraz na rychlost webu. Tam, kde to prohlížeče zvládnou, používáme pro úsporu datové velikosti formát obrázků WebP. Web je tak bohatý na fotky, a přesto se načítá ve zlomku vteřiny.

Všechny obrázky v detailu produktu jsme záměrně navrhli bez pozadí. Jednoduše se pak pod každý obrázek umístí libovolná podkresová fotografie a podpoří celkový dojem z produktu. Maximálně designově a funkčně jsme pojali i VIP produkty. Ty najdete – jak jinak než v jejich typickém prostředí, tak jak byste je použili i vy při konkrétní aktivitě.

V detailu VIP produktu jsme se postarali o to, aby byly jasně vidět jeho funkční vychytávky. Hned na první pohled zákazník ví o odvětrávání, důmyslně zvoleném materiálu a způsobu šití či technologii výroby produktu. Na fotografiích v sekci „Aktivity“ najde i několik produktů naráz přímo v akci. V lese, na stěně či na vodě a z nich se proklikne do detailu konkrétních produktů. Kompletní dojem o produktu dotvoří poutavé články o jejich využití a o konkrétních značkách – tam, kde dávají v rozhodovacím cyklu zákazníka opravdu smysl. 

Podívám se na hudy.cz

Na co jsme s klientem pyšní

  • 2 jazykové mutace
  • neustálý vývoj nových funkcí
  • rostoucí počet nových zákaznických účtů
  • otisk emocí do prezentace produktů
  • propojení s prodejnami a ERP systémem
  • zvyšující se konverze po spuštění

Společnost PeckaDesign byla v rámci výběru dodavatele pro naše nové e-shopové řešení jasnou volbou, a to zejména s ohledem na předchozí reference a další úspěšné projekty. Jsem rád, že i přes někdy komplikované požadavky z naší strany se stále potvrzuje profesionalita týmu PeckaDesign a ochota konstruktivně řešit téměř jakýkoliv problém.

Ostatní reference

Všechny reference

Zpět nahoru