MEGAPIXEL

Jeden ze sloganů společnosti MEGAPIXEL hlásá: „SHOW, DON’T TELL.“ E-shop na tento claim navazuje a je skutečným domovem pro všechny vizuální tvůrce. Najdete zde magazín s články o focení, fotoškolu s návody a také unikátní galerii. Současná verze megapixel.cz je za dobu naší 15leté spolupráce čtvrtým redesignem. Při každém redesignu posouváme laťku českého e-commerce o kousek výše a každá z verzí je oceňovaná jak odbornými porotami při soutěžích, tak především zákazníky Megapixelu.

Pokračovat

Jednička v prodeji fototechniky

Kamenné prodejny MEGAPIXELu jsou zařízeny v duchu Social Store. To je koncept obchodu, kde se vlastně ani necítíte jako v obchodě. Z prodejce se tady stává průvodce, který s vámi o produktech diskutuje a vede vás. Atmosféru Social Store jsme přenesli i do e-shopu, kam se rádi vrátíte, i když zrovna nenakupujete. Přitáhnou vás kurzy, galerie i bohatý magazín.

Těsné propojení fotografů s e-shopem

Díky své věrné komunitě tvůrců nabízí Megapixel unikátní možnost propojit zákaznický obsah s prodejní částí. Často se tak pyšný zákazník setká se svojí fotkou v detailu produktu, kde tato fotografie dále pomáhá v rozhodování novým zákazníkům. Detail produktu je však jen jedno z desítek míst, kde velmi těsně propojujeme komunitní Megapixel obsah s prodejní částí. A právě toto propojení, dělá e-shop Megapixel v rámci českého e-commerce tolik unikátní.

Vizuální čistota pro další dlouhé roky rozvoje

Při redesignu 2020 jsme kladli důraz na maximální přehlednost. Z e-shopu jasně vystupují fotky produktů a samotné fotografie, které zákazníci Megapixelu s technikou tvoří. Čistý design založený na typografii a práci s obsahem pak dává záruku, že bude aktuální i modulárně rozšiřitelný v dalších letech při kontinuálním vývoji.

Vychytávky, které jinde nenajdete

Prohlédněte si, jak e-shop vychází vstříc zákazníkům a aktivně prodává.

Blesková odezva, okamžitá validace a mnoho dalšího

V redesignu jsme se zaměřili na rychlost načítání důležitých stránek, které jsou potřeba pro nákup produktu. Kategorie produktů se vypisují z databáze Elasticsearch, která obsahuje připravené informace přímo pro potřeby efektivního a rychlého filtrování prostřednictvím parametrického filtru. Stejně tak našeptávání produktů a vyhledávání dokáže díky tomu rychle nabízet relevantní výsledky, včetně všech podrobností.

Průběh objednávky od vložení do košíku po dokončení objednávky je optimalizován tak, aby uživateli nabízel okamžité validace vstupních formulářů ještě před jejich odesláním. Samozřejmostí jsou uživatelsky přívětivá upozornění na nedostatky přímo u vstupních políček.

Interně je e-shop pokryt z velké části automatickými testy v technologii Cypress, které při každé úpravě automaticky projdou důležité procesy jako výkup produktů, průchod objednávkou, obsahové stránky a magazín.

Třešnička na dortu? Retina rozlišení pro dokonalý požitek z obrazu

Co by to bylo za web pro milovníky fotek bez dokonale ostrého obrazu? Pokud máte zařízení s retinou, vychutnáte si MEGAPIXEL v plné kráse. Maximální rozlišení oceníte hlavně u nástrojů, které srovnávají obrazovou kvalitu jednotlivých fotoaparátů a objektivů.

Velké rozlišení přináší obvykle i větší datovou náročnost – ne tak na megapixelu, kde jsme místo jpg souborů použili progresivní WebP a šetříme tak až 40 % datové velikosti.

Článek o spuštění nového webu Megapixelu vydal Megapixel také ve svém Magazínu.

Podívám se na megapixel.cz

Na co jsme s klientem pyšní

  • Zrychlení e-shopu díky použití technologie ElasticSearch
  • Až 40% datová úspora díky WebP formátu fotek oproti jpg
  • 14 000 aktivních uživatelů galerie
  • Detaily produktů šité na míru typu produktu
  • Těsné propojení komunity a e-shopu

S Peckou spolupracujeme od roku 2005, od té doby se web Megapixelu čtyřikrát stal nejlepším e-shopem na WebTop100. Když si někdy říkám, že už není možné vymyslet něco nového a neotřelého, přijdou oni a přesvědčí mě o opaku.

Ostatní reference

Všechny reference

Zpět nahoru