Vyhráli jsme tendr na nové e-shopy pro síť očních optik FOKUS
Máme radost, že jsme vyhráli tendr na vytvoření nových e-shopů pro síť očních optik FOKUS – leadera v oboru na česko-slovenském trhu. Pro klienta postavíme dva nové e-shopy, které rozšíří jeho retailové podnikání do e-commerce sféry.
Z retailu k omnichannelu
FOKUS oční optika je přední společností na česko-slovenském trhu s nabídkou dioptrických a slunečních brýlí, kontaktních čoček a doplňků. Dosud působí jako retailová síť 150 poboček v Česku a na Slovensku. Novými e-shopy fokusoptik.cz a fokusoptika.sk tak rozšíří působení i do online prostoru a posune značku směrem k plnohodnotnému omnichannel řešení, které umožní zákazníkům plynule kombinovat online a offline nákup.
S transformací z retailu na omnichannel máme v PeckaDesign bohaté zkušenosti z projektů jako jsou například Super Zoo, NAY / Electro World a další.
Moderní technologie a otevřený přístup
V tendru hrálo klíčovou roli vyhnutí se vendor-locku, rozšiřitelnost řešení a možnost další expanze do zahraničí. Klient tak hledal partnera, který nabídne moderní technologii, dlouhodobý rozvoj a technickou svobodu – a to jsou přesně hodnoty, na kterých naše práce stojí. Neméně důležitým cílem je také možnost spravovat oba e-shopy ze společné administrace na jednom místě.
Poběží na platformě Publicator 7
E-shopy postavíme na naší nové e-commerce platformě Publicator 7. Ta se již osvědčila na pilotním rozsáhlém projektu Super Zoo a aktuálně na ní vzniká několik dalších B2C/B2B e-commerce projektů.
Řešení přizpůsobíme specifikům sortimentu – například detailnímu výběru parametrů kontaktních čoček nebo variantám dioptrických brýlí. Cílem je vytvořit rychlé, přehledné a dlouhodobě udržitelné řešení připravené na další růst značky.
Máme velkou radost, že si FOKUS oční optika pro vstup do e-commerce vybrala právě nás a těšíme se, až společně proměníme její silnou retailovou základnu v moderní omnichannel řešení.