Blog o tvorbě e-shopů
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty • Business
Business
Jak na redesign e-shopu: na co si dát pozor, aby vás zákazníci neopustili
Nepovedený, nebo příliš revoluční redesign e-shopu může být pro zákazníky šokem s důsledkem ztráty léta pracně budované důvěry. V tomto článku se zaměříme na klíčové oblasti, které je třeba řešit, pokud chcete redesign (a případnou změnu platformy e-shopu) provést nejen bez ztráty zákazníků, ale i s cílem dalšího růstu.
přečíst
Read Model – gamechanger v rychlosti rozsáhlých e‑commerce projektů
více
Dvojité výročí spolupráce s NAY
více
Rozdíl mezi krabicovým řešením a e‑shopem na míru
více
Jak správně napsat poptávku na eCommerce projekt
více
Projektová předehra: 10 kroků k poznání potřeb byznys partnera
více
Zvítězili jsme v tendru na nový e-shop Super zoo
více
Publicator 7: špičkové headless e-commerce řešení pro velké hráče
více
První responzivní e-shop EURONICS od PeckaDesign vydržel 11 let
více
Soutěž IEA 2022 – dva „Pecka“ projekty na bedně
více
1/4 další články