Blog
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty
Případové studie
Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY – 3. díl
Velká rozhodnutí si s sebou nesou velké následky. A zásadní změna věrnostního programu k nim rozhodně patřila. Pokud čtete tento text, pravděpodobně máte s nasazováním, ať už redesignu či jen změny ve firemních procesech, své zkušenosti. Znáte to, uživatelé byli na něco zvyklí a najednou se po nich chce, ať si navyknou na něco nového. V tu chvíli se začnou ozývat nejrůznější šťouralové a ti, kteří změnám obecně příliš nefandí. Jak se s nimi vypořádat? Využijte je k prospěchu věci! V tuto chvíli jste ale jistě nedočkaví, co se dělo po nasazení věrnostního programu a jak si vede půl roku od spuštění. Tak pokračujte směle ve čtení!
přečíst
Jak na generování a prodej poukazů na e-shopu? Automatizujte to!
více
Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY – 2. díl
více
Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY – 1. díl
více
Jak jsme pomohli Tisknulevne.cz k meziročnímu růstu tržeb z PPC kampaní o 63 %
více
Případová studie: Jak jsme zvýšili tržby BENU.cz o 161 %
více
Případová studie: Jednorázově jsme zvýšili tržby CountryLife.cz o 14 %
více
1/1