Blog o tvorbě e-shopů
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty • Business
Případové studie
Fúze NAY-DATART 2/3: migrace dat zákazníků
V pokračování našeho seriálu o fúzi NAY a Datart se zaměříme na migraci a onboarding zákazníků. Přečtěte si, jak se nám podařilo zachovat všechny účty, objednávky a výhody, aby zákazníci po fúzi nepocítili žádné ztráty a mohli okamžitě pokračovat v nakupování. A zároveň aby pochopili proč ke spojení došlo.
přečíst
Fúze NAY-DATART 1/3: migrace produktových dat
více
Pneumatiky.cz a Megapixel.cz mezi nejrychlejšími českými e‑shopy
více
Hromadný překlad tisíců produktů na e‑shopu pomocí DeepL API
více
Implementace same‑day delivery služby DODO na e‑shopy Electro World a Nay
více
Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY – 3. díl
více
Jak na generování a prodej poukazů na e-shopu? Automatizujte to!
více
Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY – 2. díl
více
Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY – 1. díl
více
Jak jsme pomohli Tisknulevne.cz k meziročnímu růstu tržeb z PPC kampaní o 63 %
více
1/2 další články