Blog

UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty

Pokračovat

Případové studie

Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY – 3. díl

Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY – 3. díl

Velká rozhodnutí si s sebou nesou velké následky. A zásadní změna věrnostního programu k nim rozhodně patřila. Pokud čtete tento text, pravděpodobně máte s nasazováním, ať už redesignu či jen změny ve firemních procesech, své zkušenosti. Znáte to, uživatelé byli na něco zvyklí a najednou se po nich chce, ať si navyknou na něco nového. V tu chvíli se začnou ozývat nejrůznější šťouralové a ti, kteří změnám obecně příliš nefandí. Jak se s nimi vypořádat? Využijte je k prospěchu věci! V tuto chvíli jste ale jistě nedočkaví, co se dělo po nasazení věrnostního programu a jak si vede půl roku od spuštění. Tak pokračujte směle ve čtení!

přečíst

1/1

Zpět nahoru