Blog
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty
UX
4 tipy, jak lidem efektivně naslouchat (nejen pro výzkumníky)
Povídat si se zákazníky? To je přece jednoduché! Oslovím je, vyzpovídám a je to. Jak asi tušíte, tak snadné to není. Za svou desetiletou praxi jsem prostřednictvím hloubkových rozhovorů mluvila se zhruba tisícovkou respondentů. Jestli jsem se něco naučila, je to otevřenost, autenticita a opravdový zájem o člověka, který sedí na druhé straně stolu. Nebo obrazovky.
přečíst
Expresní UX jednohubka z DesignVille
více
10 tipů o nástrojích, které jsme si odnesli z Konference UX z praxe #4
více
Jak Pecka na Sketch přešla
více
Budujeme UX: Guerilla uživatelské testování
více
UXZ 2017
více
By Design
více
E-maily pro mobil
více
PeckaDesign Academy 1. díl responzivní design
více
Euronics má nový e-shop, optimalizovaný pro mobilní zařízení
více
1/2 další články