Blog o tvorbě e-shopů
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty • Business
UX
Méně prvků, více konverzí: Proč by měl e-shop dýchat
Jednoduché pravidlo „méně je více“ platí v designu dvojnásob. A to i u tak zdánlivě nenápadného prvku, jako je white space – tedy prázdné místo mezi prvky na stránce. Někdo ho může vnímat jako „nevyužitý prostor“, dobrý designér v něm ale vidí výkonný nástroj, který pomáhá s orientací na stránce a drží chaos na uzdě. Jak dnes zjistíte, kromě vizuální stránky má ale white space velký vliv i na byznys.
přečíst
CX: Jak zlepšit zákaznickou zkušenost a změřit dopad – 2. díl
více
Customer experience: Co je zákaznická zkušenost a proč na ní záleží – 1. díl
více
Nový e-shop Super zoo obstál u odbornice se zrakovým handicapem
více
Chcete, aby váš e-shop uměl „vyhledávat jako bloodhound“?
více
EAA checklist přístupnosti pro weby a e-shopy
více
Nenuťte své zákazníky přemýšlet. Nechte e-shop, ať jim napoví „jako papoušek“!
více
Neumí váš e-shop rozdělit objednávku? Jděte na to jako hvězdice!
více
Mějte e-shop, kde budou zákazníci „rychlí jako greyhound“!
více
EAA přístupnost 2025 a co to znamená pro e-shopy
více
1/3 další články