Blog o tvorbě e-shopů
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty • Business
UX
Chcete, aby váš e-shop uměl „vyhledávat jako bloodhound“?
Vyhledávání, které vycítí příležitost na míle daleko? Přesně takové potřebuje každý e-shop. V článku sdílíme konkrétní tipy, jak z obyčejného vyhledávacího pole udělat neomylného bloodhounda – psa s nejlepším čichem, který vždy dovede zákazníky k cíli. Inspirujte se, jak z vyhledávání vytěžit maximum.
přečíst
EAA checklist přístupnosti pro weby a e-shopy
více
Nenuťte své zákazníky přemýšlet. Nechte e-shop, ať jim napoví „jako papoušek“!
více
Neumí váš e-shop rozdělit objednávku? Jděte na to jako hvězdice!
více
Mějte e-shop, kde budou zákazníci „rychlí jako greyhound“!
více
EAA přístupnost 2025 a co to znamená pro e-shopy
více
Jak zefektivnit UX design s Figma Variables a Auto Layout
více
Typografie – konkurenční výhoda vaší firmy
více
Kdy a proč používat SVG, WebP, PNG a JPEG: Komplexní průvodce
více
Redesign e-shopu Global Wines: co nám odhalilo uživatelské testování
více
1/3 další články