Blog o tvorbě e-shopů
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty • Business
Všechny články
Méně prvků, více konverzí: Proč by měl e-shop dýchat
Jednoduché pravidlo „méně je více“ platí v designu dvojnásob. A to i u tak zdánlivě nenápadného prvku, jako je white space – tedy prázdné místo mezi prvky na stránce. Někdo ho může vnímat jako „nevyužitý prostor“, dobrý designér v něm ale vidí výkonný nástroj, který pomáhá s orientací na stránce a drží chaos na uzdě. Jak dnes zjistíte, kromě vizuální stránky má ale white space velký vliv i na byznys.
přečíst
Je váš e-shop připraven na GPRS?
více
Klíčové metriky, které rozhodují o úspěchu vašeho e-shopu
více
Jak se připravit na dobu bez cookies třetích stran
více
Rychlost frontendu e-shopu z pohledu provozovatele
více
Google Search Console: švýcarský armádní nůž v rukou SEO profíků
více
Typografie – konkurenční výhoda vaší firmy
více
Měrné ceny nepotravinářských výrobků – nová povinnost pro e-shopy
více
SEO trendy v roce 2025
více
Bezpečnost e-shopu: 7 kroků, jak ochránit zákazníky a jejich data.
více