Blog o tvorbě e-shopů
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty • Business
Všechny články
Customer experience: Co je zákaznická zkušenost a proč na ní záleží – 1. díl
Zákaznická zkušenost (CX) je klíčovým faktorem úspěchu každého e-shopu. Dávno nejde jen o to, jak rychle doručíte objednávku nebo zda máte přehledný web. CX zahrnuje každý moment, kdy zákazník přijde do kontaktu s vaší značkou – od prvního kliknutí na reklamu, přes samotný nákup, až po používání vašeho produktu. Všechny tyto momenty rozhodují o tom, zda se k vám zákazník vrátí, nebo zamíří ke konkurenci.
přečíst
Soutěž IEA 2024: Scio bere bronz
více
Fúze NAY-DATART 3/3: projektové řízení
více
Fúze NAY-DATART 2/3: migrace dat zákazníků
více
Fúze NAY-DATART 1/3: migrace produktových dat
více
Pneumatiky.cz a Megapixel.cz mezi nejrychlejšími českými e‑shopy
více
Jak na redesign e-shopu: na co si dát pozor, aby vás zákazníci neopustili
více
Redesign e-shopu Global Wines: co nám odhalilo uživatelské testování
více
Read Model – gamechanger v rychlosti rozsáhlých e‑commerce projektů
více
PeckaPodPokličkou 05: Rozdíl mezi krabicovým řešením a e‑shopem na míru
více