Blog o tvorbě e-shopů
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty • Business
Všechny články
Méně prvků, více konverzí: Proč by měl e-shop dýchat
Jednoduché pravidlo „méně je více“ platí v designu dvojnásob. A to i u tak zdánlivě nenápadného prvku, jako je white space – tedy prázdné místo mezi prvky na stránce. Někdo ho může vnímat jako „nevyužitý prostor“, dobrý designér v něm ale vidí výkonný nástroj, který pomáhá s orientací na stránce a drží chaos na uzdě. Jak dnes zjistíte, kromě vizuální stránky má ale white space velký vliv i na byznys.
přečíst
Kdy a proč používat SVG, WebP, PNG a JPEG: Komplexní průvodce
více
E-commerce manažeři, využijte marketplace k růstu svého B2C byznysu!
více
Soutěž IEA 2024: Scio bere bronz
více
Fúze NAY-DATART 3/3: projektové řízení
více
Fúze NAY-DATART 2/3: migrace dat zákazníků
více
Fúze NAY-DATART 1/3: migrace produktových dat
více
Pneumatiky.cz a Megapixel.cz mezi nejrychlejšími českými e‑shopy
více
Jak na redesign e-shopu: na co si dát pozor, aby vás zákazníci neopustili
více
Redesign e-shopu Global Wines: co nám odhalilo uživatelské testování
více