Blog o tvorbě e-shopů
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty • Business
Všechny články
Méně prvků, více konverzí: Proč by měl e-shop dýchat
Jednoduché pravidlo „méně je více“ platí v designu dvojnásob. A to i u tak zdánlivě nenápadného prvku, jako je white space – tedy prázdné místo mezi prvky na stránce. Někdo ho může vnímat jako „nevyužitý prostor“, dobrý designér v něm ale vidí výkonný nástroj, který pomáhá s orientací na stránce a drží chaos na uzdě. Jak dnes zjistíte, kromě vizuální stránky má ale white space velký vliv i na byznys.
přečíst
PeckaPodPokličkou 01: Realizace věrnostního programu na HUDY
více
4 tipy, jak lidem efektivně naslouchat (nejen pro výzkumníky)
více
Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY – 3. díl
více
Jak na generování a prodej poukazů na e-shopu? Automatizujte to!
více
Co jsou doménové eventy a proč je používat
více
5 vánočních SEO tipů pro zlepšení výkonnosti vašeho webu
více
Jak jsme na Megapixelu přecházeli na Latte 3
více
Dokumentace API v Excelu, nebo raději ne?
více
Jsou vám zákazníci „nevěrní“? Případová studie realizace věrnostního programu na HUDY – 2. díl
více