NAY

NAY je největším specializovaným maloobchodním prodejcem elektroniky na Slovensku. Přehlednost, kvalita a nadčasovost nejen pro prodej elektroniky jsou cíle, které jsme si společně stanovili na počátku vývoje e-shopu. Rozvíjíme je i nadále a neustále posouváme laťku výš.

Pokračovat

Usnadňujeme složitý nákup elektroniky

Na stránky e-shopu často přicházíte s neurčitou představou toho, co přesně chcete. To platí dvojnásob při výběru elektroniky, která má nepřeberné množství parametrů. Při tvorbě e-shopu NAY jsme to měli stále na paměti.

Pokud si nevíte rady s výběrem, máte k dispozici NAY Magazín s návody „jak vybrat…“. v nich se dozvíte vše potřebné o jednotlivých kategoriích produktů. Vyhledávání pomocí ajaxového filtru, který vám v reálném čase zobrazí a porovná produkty na základě hledaných hodnot, je další užitečnou pomůckou při výběru.

Více zařízení, žádný problém

Vybíráte zboží na několika zařízeních? Žádný problém. Oceníte tak nejen responzivní design, ale i užitečné funkce, jako je uložený košík a osobní seznam oblíbených produktů, které jsme připravili pro přihlášené uživatele a navíc jsou sdílené napříč zařízeními. Snadno tak vyberete zboží při cestě z práce na mobilu a dokončíte objednávku doma na stolním počítači.

Detail produktu

Prostředí detailu produktu na první dobrou naservíruje všechny informace, které vás při výběru zajímají. V rámci zobrazeného detailu produktu se dostanete většinou i k alternativě v podobě lepší varianty a standardní součástí jsou následně nabídky dodatečných služeb, informace o nabídce výhodných setů a ukážeme vám i pečlivě vybrané kompatibilní příslušenství.

Nekončící vývoj

Úspěšný e-shop nesmí usnout na vavřínech a tak společně s vedoucími jednotlivých oddělení na straně NAY neustále vymýšlíme optimalizace procesů a další možná vylepšení.

Věrnostní klub

Cílem e-shopu je podpořit v zákaznících sounáležitost se značkou a nabídnout něco navíc. Proto vám NAY kromě kvalitních služeb nabízí věrnostní klub. V rámci vývoje zaštiťujeme z velké části technickou stránku administrace (registrace věrnostních karet, vydávání virtuálních věrnostních karet, …)

Perfektní péče o zákazníka na e-shopu i mimo něj

NAY myslí na vstřícný přístup nejen ke svým virtuálním zákazníkům, ale i k návštěvníkům kamenných prodejen. Díky systému, který jsme vyvinuli, mají prodavači přístup k podrobným informacím o produktech.

Vychytávkou, na kterou jsme obzvláště pyšní, je IVR. Jedná se o námi naprogramovaný hlasový rozcestník, který pomocí jednotlivých voleb dokáže zákazníkovi sdělit aktuální stav jeho objednávky, přehrát aktuální novinky nebo ho přepojí na operátora. Pokud při spojení na operátora dojde ke spárování telefonního čísla s telefonním číslem v profilu zákazníka, tak se operátorovi ukáže ihned zákazníkův profil.

Technické zákulisí e-shopu

U dobře postaveného e-shopu je potřeba nejen snadno ovladatelný a přehledný frontend, ale neméně důležitou součástí je redakční systém. NAY.sk běží na našem redakčním systému PeckaDesign Publicator, kde jsme sadu základních funkcí obohatili na míru doprogramovanými funkcemi pro širší administraci objednávek, produktů a dalších, se kterými pracují stovky interních adminů. Spolu s IT týmem NAY jsme vylepšili i on-line synchronizaci dat u skladových zásob, cen produktů, exportu objednávek a propojení bonusových bodů s interním systémem společnosti.

Technické přednosti e-shopu

  • Managed cluster o 12 serverech včetně AntiDDoS ochrany.
  • Velkou výhodou jsou 4 aplikační servery. Každý z nich obsahuje lokalizovanou verzi aplikace a díky tomu můžeme nové updaty po nasazení prvně testovat interně a postupně pouštět pro veřejnost.
  • Jednotkové a integrační testy pro minimalizaci nefunkčnosti e-shopu při nasazení nových funkcí.
  • Neustále probíhající optimalizace, aby e-shop zvládl i „zátěžové“ akce jako je Black Friday či Cyber Monday.
  • Implementace se SAPem a zprovoznění interního SOAP server pro komunikaci se SAPem pro příjem push notifikací.
  • Spolupráce e-shopu se systémy třetích stran – implementace systému Exponea, CrossFingers, Home Credit, PayU, Braintree, DataBreakers a dalších.
  • Administraci e-shopu, kterou využívají stovky interních zaměstnanců, nabízí náš PeckaDesign Publicator.
  • Implementace Google Pay platby do e-shopu, tak do mobilní aplikace, včetně integrace mezinárodní platební metody PayPal.

Mobilní aplikace

NAY se rozhodl zprovoznit mobilní aplikace pro podporu prodeje na kamenných prodejnách a pro uživatele. Vyvinuli jsme kompletní REST API, pomocí kterého aplikace předává i příjímá veškeré data o vytvořených objednávkách, rezervacích, produktech, aktuálních akcích, detailu věrnostní karty a dalších.

Podívám se na nay.sk

Na co jsme s klientem pyšní

  • přes 150 000 produktů v databázi
  • IVR a systém call centra
  • 1,7 milionů uživatelů
  • Vyspělý webový cluster
  • obsáhlé REST API pro mobilní aplikaci

Na teame spoločnosti PeckaDesign oceňujeme zohratosť, osobný prístup a pružnosť v riešení našich projektov. Ich špičkové znalosti, sústredenie na detail a efektívna komunikácia neustále posúvajú NAY.sk a Electroworld.cz pred konkurenciu.

Ostatní reference

Všechny reference

Zpět nahoru