Blog o tvorbě e-shopů
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty • Business
Všechny články
Méně prvků, více konverzí: Proč by měl e-shop dýchat
Jednoduché pravidlo „méně je více“ platí v designu dvojnásob. A to i u tak zdánlivě nenápadného prvku, jako je white space – tedy prázdné místo mezi prvky na stránce. Někdo ho může vnímat jako „nevyužitý prostor“, dobrý designér v něm ale vidí výkonný nástroj, který pomáhá s orientací na stránce a drží chaos na uzdě. Jak dnes zjistíte, kromě vizuální stránky má ale white space velký vliv i na byznys.
přečíst
Jak jsme pomohli Tisknulevne.cz k meziročnímu růstu tržeb z PPC kampaní o 63 %
více
Naše cesta k automatizovanému akceptačnímu testování
více
Péhápkaři Brno: 18. sraz přátel PHP – 18. 4. 2018
více
Označování produktů na Instagramu už i v Česku
více
Vykašlete se na výkon, raději se odlište a budujte loajalitu
více
Rozhovor s PPCčkařem Karlem Rujzlem
více
Co byste měli vědět o propagaci potravin pro zvláštní a kojeneckou výživu
více
Rozhovor s programátorem Václavem Čevelou
více
Ad-Fraud: Jak zamezit podvodným peněžním únikům z AdWords
více
předchozí články 17/27 další články