Blog o tvorbě e-shopů
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty • Business
Všechny články
Méně prvků, více konverzí: Proč by měl e-shop dýchat
Jednoduché pravidlo „méně je více“ platí v designu dvojnásob. A to i u tak zdánlivě nenápadného prvku, jako je white space – tedy prázdné místo mezi prvky na stránce. Někdo ho může vnímat jako „nevyužitý prostor“, dobrý designér v něm ale vidí výkonný nástroj, který pomáhá s orientací na stránce a drží chaos na uzdě. Jak dnes zjistíte, kromě vizuální stránky má ale white space velký vliv i na byznys.
přečíst
(Ne)povolené texty ve světě lékárenské e-commerce
více
EET certifikát: jak registrovat provozovnu a získat certifikát
více
UXZ 2017
více
EET certifikát: jak požádat o autentizační údaje
více
Seznamte se s PPC experimenty
více
SEO předsevzetí pro rok 2017
více
Jak na zběžnou analýzu konkurenčních stránek
více
Tipy pro optimalizaci zbožových srovnávačů před Vánocemi
více
Tipy na královsky dobrý obsah – 2. díl
více
předchozí články 20/27 další články