Blog o tvorbě e-shopů
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty • Business
Všechny články
Customer experience: Co je zákaznická zkušenost a proč na ní záleží – 1. díl
Zákaznická zkušenost (CX) je klíčovým faktorem úspěchu každého e-shopu. Dávno nejde jen o to, jak rychle doručíte objednávku nebo zda máte přehledný web. CX zahrnuje každý moment, kdy zákazník přijde do kontaktu s vaší značkou – od prvního kliknutí na reklamu, přes samotný nákup, až po používání vašeho produktu. Všechny tyto momenty rozhodují o tom, zda se k vám zákazník vrátí, nebo zamíří ke konkurenci.
přečíst
Retina a neretina obrázky: Jak správně používat oba typy při tvorbě webu
více
Dvojité výročí spolupráce s NAY
více
Co nám řeklo školení přístupnosti e-shopů dle European Accessibility Act
více
Marketing Festival 2024 zpátky na brněnské scéně
více
Hromadný překlad tisíců produktů na e‑shopu pomocí DeepL API
více
Warp – moderní chytrý terminál
více
Rozdíl mezi krabicovým řešením a e‑shopem na míru
více
Jak správně napsat poptávku na eCommerce projekt
více
Projektová předehra: 10 kroků k poznání potřeb byznys partnera
více