Blog o tvorbě e-shopů
UX • Development • Marketing • PeckaLife • Případové studie • Podcasty • Business
Všechny články
Méně prvků, více konverzí: Proč by měl e-shop dýchat
Jednoduché pravidlo „méně je více“ platí v designu dvojnásob. A to i u tak zdánlivě nenápadného prvku, jako je white space – tedy prázdné místo mezi prvky na stránce. Někdo ho může vnímat jako „nevyužitý prostor“, dobrý designér v něm ale vidí výkonný nástroj, který pomáhá s orientací na stránce a drží chaos na uzdě. Jak dnes zjistíte, kromě vizuální stránky má ale white space velký vliv i na byznys.
přečíst
Read Model – gamechanger v rychlosti rozsáhlých e‑commerce projektů
více
PeckaPodPokličkou 05: Rozdíl mezi krabicovým řešením a e‑shopem na míru
více
Retina a neretina obrázky: Jak správně používat oba typy při tvorbě webu
více
Dvojité výročí spolupráce s NAY
více
Co nám řeklo školení přístupnosti e-shopů dle European Accessibility Act
více
Marketing Festival 2024 zpátky na brněnské scéně
více
Hromadný překlad tisíců produktů na e‑shopu pomocí DeepL API
více
Warp – moderní chytrý terminál
více
Rozdíl mezi krabicovým řešením a e‑shopem na míru
více